Måndag 13/10

God morgon sötnosar!

Sovit gott?

Idag är det måndag och en ny arbetsvecka har börjat. För mig blir den inte lika lång som vanligt då jag åker till Ida på torsdag :) Jag längtar som en tok.

Idag är det även massage på jobbet och det ska bli så skönt då min rygg inte mått så bra den sista tiden.

Ska även försöka få tag i min husäkare och se om hon inte kan göra något åt min huvudvärk.
Trött på att ha det varje dag nu.

Ikväll blir det övertid på jobbet och tvätt med älskling.
Sen ska jag mysa med honom en stund och försöka komma i säng i tid.
Inte blivit så mycket sömn i helgen tyvärr :(

Vi vann förresten seriematchen mot Frillesås igår med 15-7, bra jobbat tjejer!

Vad gör ni denna nya vecka?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ida

Skoja inte jag längtar efter dig då! :) <3



Har mailat dig på jobbet, säg till om du inte får det! :)



KÄRLEK <3

2008-10-13 @ 08:55:17
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0