Lördagkväll hemma

God kväll alla fina!

Sitter hemma med massor av tända ljus runt mig och pratar med min fina H. Har även ett litet öga på tv:n som sänder Sing-a-long på trean. Det är ganska skoj :)

Har varit i handbollshallen hela dagen där vi spelat New Body cup. Förlorade de två första matcherna men kom tillbaka starkt i sista matchen och vann med två bollar. Bra jobbat tjejer!

Imorgon klockan elva spelar vi vanlig seriematch mot Frillesås och jag hoppas då på att vår tur håller i sig. Vi behöver lite vinster nu, både spelare och tränare!

Snart kommer min älskade M hem och då ska vi mysa massor under täcket :)

Måste dock lägga mig snart då jag har varit vaken sen fem, ögonlocken börjar bli väldigt tunga nu!

Vad gör ni ikväll?

Kärlek


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0