Bonde söker fru


God kväll alla fina!
(Första gången på länge som jag skriver såhär på kvällen, ett poäng till mig).

Nu är jag tillbaka från en underbar dag tillsammans med systeryster :)
Vi har sprungit på stan och jag har shoppat trots att jag lovade mig själv att det inte skulle bli något sådant.
Två finfina koftor, en härligt blå halsduk och ett par matchande vantar fick följa med hem. Syster fick tag i två underbara klänningar och ett par vantar.
Mat avnjöts på paprika, en underbar kycklingsallad med pasta och vitlök :) Mums!

Nu har jag landat och soffan och Bonde söker fru går på i bakgrunden.


Vad ser ni på denna onsdagkväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ser på bonden å greys!

2008-10-29 @ 20:20:52
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0