God Morgon Lönedag!


Tisdag mina vänner och det är nattsvart ute fast klockan närmar sig åtta. Det var svårt att komma ur sängen i morse, den var varm och skön. Hur ska det gå resten av veckan?
Veckan har ju precis börjat...

Igår tillbringade jag och älskling hela kvällen hos syster och firade henne massor. Hon blev supernöjd med presenterna :)
Av mig fick hon ett guldarmband med två hängande hjärtan, ett i rött guld och ett i vitt. En klänning och en kuvertväska som hon kan ha när vi ska gå ut på lördag :)
Av M fick hon en Henry Lloyd piké i rött.

Idag blir det middag hemma och träning och efter det en promenad med Johanna och Ceasar. Ska bli skönt att röra på sig ordentligt. Blev alldeles för mycket onyttigheter igår :)

När jag kommer hem ska jag plocka fram alla julsaker och julgardiner och se vad som fattas. Måste kolla ljusen på ljusstakarna också. Kanske kanske blir det Ullaredbesök imorgon :)

Nu är det jobb som gäller!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0