Fredag 14/11


God morgon mina fina!

Fredag idag och det gör mig glad i hela kroppen :)
Spelar ingen roll hur trött man är när man går upp för man är ändå så glad att det är fredag och det betyder helg!
Älskar helger. Tycker man skulle jobba tre dagar och vara ledig resten istället. Hade inte varit helt fel :)

Ikväll är jag ensam hemma då M ska ut med jobbet så är det någon som känner för att titta på Idol så är ni varmt välkomna hem till mig :)

Tråkigt väder är det idag tyvärr, regn, kyligt och mörkt. Men vad gör det egentligen när man sitter inne på ett kontor mellan 8-16?!

Tog med mig lite kort som jag har ställt i fönstret tillsammans med mina gröna växter så nu kan jag kika på mina underbara medans jag jobbar. :)

Michael, Bella, Ida och min älskade Bamse... Vad skulle jag göra utan er?

Massor med kärlek

Kommentarer
Postat av: Ida

You are fantastic my dear! :) <3

2008-11-14 @ 09:45:31
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: Ida

För att du skrivit att du inte skulle klara dig utan mig! :) <3

2008-11-14 @ 11:13:43
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0