Fördriva tiden...

10 HAR DU:

Ett förhållande: Ja
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: Ja jag har det just nu <3
Dejtat en av dina bästa kompisar: M är min bästa kompis och honom är jag förlovad med
Blivit kär vid första ögonkastet: Nja....
Fått ditt hjärta krossat: Ja ett par gånger
Skrikit åt en lärare: Nej men frågat vad fan han vill har jag gjort
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nej man ska inte ångra det man gör
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Jo men det har jag nog gjort någon gång
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja några stycken

11 DAGENS:

Klädsel: Tihgts, lång polotröja och bh
Smink: Foundation, Rouge och Mascara
Frisyr: Utsläppt precis som vanligt :)
Låt: Jordin Sparks - Tattou
Vill ha: Ett friskt liv och två fina barn
Drog: Smågodis och kärlek
Saknad: Farfar och mormor
Köp: Förhoppningsvis en vetekudde
Godis: Idag är det tisdag så det blir inget godis, men kanske lite glass
Attityd: Glad och lycklig över livet
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Det blir inte bättre än såhär ;)

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Helén
Bil: Nissan Micra - 92
Husdjur: Hund
Semester: Rumänien med familjen
Jobb: Sommarvikarie på KappAhl
Köpta skiva: Lotta Engberg
Riktiga kärlek: Michael
Piercing: Hål i öronen
Konsert: Tomas Ledin med mamma
Fylla: Min 18-årsdag

9 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Bella
Peronen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde: Pappa
Personen du sa "jag älskar dig" till: Michael
Alkoholdrycken: Vitt vin
Bilfärd: Till jobbet imorse
Filmen du såg: Hm det kommer jag faktiskt inte ihåg...
Gången du grät: I fredags
Måltiden: En knäckemacka på fikat imorse

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Det tror jag inte...
Våga hoppa bungyjump: Nej inte det heller... Rädd för höjder
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Nej
Kalla dig själv lycklig: Absolut
Hellre ta bilden än vara med på den: Älskar att vara med på bilder ;)
Kunna gråta över en kille: Gjort många gånger
Kunna gråta över en tjej: Har gjort det också
Ljuga för någon: Tyvärr gjort det också
Kunna springa 50mil: Nej inte i detta tillståndet :)

8 VAD:
Gör du just nu: Svarar på frågor
Ska du göra imorgon: Mysa med M
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Att det finns dem som har det så mycket värre
Har du med dig in på bio:n: M och godis
Är det för färg på dina byxor: Svarta
Är det för väder hos dig just nu: Mulet och kallt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögonen
Skulle du göra om du vann på lotto: Spara till min framtida bröllop, shoppa och resa

3 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Lång polotröja
2.Trosor
3. Bh


5 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Beror på vem det är
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Skulle vilja ha en tatuering
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Det är blandat, beror på person och kemi

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
Sommar eller vinter: Sommar!
Vilken ålder har varit bäst hittills: Svårt, men tyckte om att vara lite då man slapp alla bekymmer och allt ansvar
Sova på sida, mage eller rygg: Sida eller rygg, absolut inte på mage
Kramar eller kyssar: Beror på tillfälle men kramar är alltid underbart


Glöm inte att ställa frågor!
Klicka här

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha ja brukar vara så tyvärr :P

2008-11-04 @ 11:43:51
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

inte så mkt faktiskt :) hosdig?:D

2008-11-04 @ 11:58:32
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Julia

gud va du liknar en jag känner



Just nu går det att nominera folk till Månadens blogg, på min blogg. Känner du att du hittat en speciell blogg som du vill nominera? Eller tycker du själv att du är värd priset?

2008-11-04 @ 12:02:30
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

allt bra idag?

2008-11-04 @ 12:41:32
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: marie

okej :)det ska lixom vara lagomt med jobb inte för mycket och inte för lite.

kram

2008-11-04 @ 12:47:45
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: marie

jo, det är sant men en dag med för lite tycker jag är ok nångång ibland :)

2008-11-04 @ 13:15:44
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: marie

ja det är det ju :)

kram

2008-11-04 @ 15:19:18
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: carro

Va kul lista, kanske jag lånar ;)

Puss

2008-11-04 @ 16:10:18
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0