Solsolsolsol!

Åh vad jag bara älskar solen!!
Sitter hemma på balkongen nu och bara är :) Jag är klar med alla momsar på jobbet så nu kan jag koppla av ett par timmar, imon är det på´t igen, men det är morgondagen, morgondagens problem! Nu är jag här, det är sol och jag är glad :)

Sitter och tittar på massa gamla kort, åh vad man längtar tillbaka till vissa stunder, 18-årsdagen, när man tog körkort, balen, studenten, helgen hos Ida, första ögonblicket med älsklingen, kan fortsätta i all oändlighet!

Vilket är ert speciella favorit tillfälle?

Skriv och berätta för mig :) Alltid lika nyfiken!

image361

Kommentarer
Postat av: Ida

Har många speciella favorittillfällen:
* Första mötet med älsklingen
* När vi blev i hop
* När vi förlovade oss
* När vi flyttade till vårt hus
* När mamma och pappa gifte sig
* Thailandsresan
* Mallisresan när älskling frågade om jag ville förlova mig när jag kom hem
* Helgen med dig (och många många fler ska det bli!)

Kan oxå fortsätta i all evighet! ;) hihi

Puss

2008-05-07 @ 17:15:00
URL: http://wiberg.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh så fin bild :)

2008-05-07 @ 18:01:42
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0