Lunch kanske...

Ja jag känner mig lite hungrig faktiskt, känner jag direkt på magen för den jäklas med mig hela tiden just nu :/ Knasigt. Idag blir de nen enkel lunch, bara makaroner och köttbullar, de hanns inte med något annat igår kväll, de blev alldeles för sent för de. Jag skulle hinna baka och skit också, men bra blev de säkert, får se vad mina arbetskamrater tycker sen :) Glass blir de till iaf och de är gott.

Ganska tråkigt på jobbet idag, lägger in massor med högar av faktruror. Blir liksom långtråkigt efter ett par hundra stycken.
Fortsätter nog en stund så blir de inte lika långt till fikan klockan tre :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Söt blogg :)

2008-05-23 @ 12:50:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0