Härlig dag :)

Åh det har varit fullt upp hela dagen :)
Blev en underbar frukost tillsammans med älsklingen på en varm balkong!! Härligt!

Idag har jag solat, vart på marknad tillsammans med älsklingen, handlat mera blomjord och planterat de sista blommorna på balkongen, köpt en elgrill och massa gott att grilla. Den fungerade jättebra och maten blev så himla god :)
Egengjord klyftpotatis, tsatsiki och kotletter, mmmm sommarn är sååå härlig!!

Efter maten har jag tagit hand om all tvätt och städat hela lägenheten, M flydde iväg till en vän, han tycker jag blir helt knäpp när jag städar :) Nu sitter jag och tittar på Sanningens ögonblick, ett helt galet program. Skulle faktiskt aldrig ställa upp på nått sådant. Samtidigt njuter jag av denna goda tallrik med blandade saker :)
image390

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0