God morgon!

Redan söndag idag, vart tog helgen vägen? Jag har fortfarande massor att göra, mest tråkiga saker....
Måste städa här hemma, dessutom måste jag åka upp till den gamla lägenheten och städa ur den, suck och stön. Varför har jag inte gjort de tidigare? Sen är de en sak till, en jätterolig sak men de kan jag tyvärr inte berätta ännu :)
En liten hemlis ;)

Igår var det kalas för min del, mina kusiner på Tjörn fyllde år.
Älsklingen var hemma i Göteborg och sprang Göteborgsvarvet, jag är verkligen imponerad av att han lyckades komma runt, dessutom på 2h 16 min, han har tränat en gång vill jag bara tala om.

Du är jätteduktig baby!!

Nu som sagt får jag nog ta tag i städningen här hemma, blä.
Låter älskling sova en stund till, de behöver han som hade så ont i kroppen igår, lär vara ännu värre idag. Stackarn :)

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: Soha

Godmorgon! :)

2008-05-18 @ 09:53:24
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Jessica

oppas du har haft en fin helg!

2008-05-18 @ 20:42:05
URL: http://Jels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0