God morgon :)

Hej alla mina underbara vänner :)
Har ni sovit gott?

Solen lyser idag också, de gör att de blir mycket lättare att komma upp! Idag är det jobb som gäller, fram till fyra ungefär, sedan ska vi iväg till Backa och titta på morsdagspresent, de är på söndag så nu inte glömmer de nu!
Sen ska vi säkert kika på en ny tv också :)

Jag längtar till juni, de kommer att bli en jättebra månad, de känner jag på mig!

Min födelsedag
Juni-cupen med mina tjejer
Födelsedagskalas
Midsommar :)

och massa annat :) Längtar sååå mycket!!

Ha en underbar dag!

Idag blir de min hallonpaj tillsammans med glass till eftermiddagsfikat :D Mums vad gott!!
Längtar!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Linda

Ooh ny tv? :)

Ååh jusste den där pajen ja,måste ju göra..haha :)
Pussi

2008-05-23 @ 12:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0