Ett tidigt god morgon :)

Eller såå tidigt kanske de inte är ändå, klockan har ju passerat halv nio.
Vi gick och la oss runt tolv så jag har fått mina skönhetstimmar iaf :)

De blev tyvärr inget grillparty för oss igår, verkligen tråkigt men tvätten tog så mycket tid och plötsligt så hade vi de väldigt mysigt efter de ;) Haha ne men sen var vi så trötta båda två att vi bara la oss och mös i soffan framför Talang 2008. På nått konstigt vis så lyckas jag alltid somna efter de och då satte sig älsklingen framför datorn och spela istället. Jag menar hur skoj är de att titta på en sovande flickvän :)

Idag tänkte jag åka och handla lite blommor tillbalkongen, blomjord till blommorna inne (innan de torkar ut totalt), en present till svärmor (hon fyller 42 idag). Grattis Susanne!
Sen ska vi hem till henne i eftermiddag och fira lite, efter de blir de lite kalas hos en kompis till M och sen hoppas jag att min lilla Bella kommer över ikväll!!

De blir nog en bra dag detta, sitter på balkongen och solen lyser redan jättevarm och skön!
Hoppas man kan hinna få lite färg idag :)

Vad ska ni göra?

Nu tänkte jag sätta mig och göra ett inlägg om hur vi har de här hemma, vet att många vart lite nyfikna och nu har jag ju all tid i världen medans älsklingen fortfarande sover :)

Kärlek
Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0