Banan är gott :)

Japp sitter och avnjuter en på jobbet just nu! Kände att magen och jag behövde lite energi. Jag är inte riktigt uppe i högfart ännu men jag har fått gjort de jag ska idag, än så länge iaf.
Känner också att jag fått lite bloggtorka... Hm inga idéer i huvudet alls. Får fokusera på jobbet, de är ju ändå därför jag är här, för att jobba.

Vi hörs säkert till kvällen iaf :) Funderar faktiskt på att grilla idag! Vad tror ni?

Vad brukar ni grilla och vad har ni till?

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: carro

Mm grillning :)
Joo då de känns bättre.. men idag gör ryggen lite ont med.. nacken har jag ont i o är stel i än.. men som sagt bättre än innan.
kramkram

2008-05-14 @ 14:51:00
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Jessica

Svar: ikväll blir det bara att ta det lungt tror jag, vad blir det hos dig då?

2008-05-14 @ 15:36:32
URL: http://Jels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0