Ännu mera sol :)

God morgon på er alla morgonpigga :)

Vaknar upp till ännu en dag full med sol, åh det är bara sååå underbart!
Kan de inte alltid vara sommar, vill verkligen skippa vintern. Eller nej tänker såhär, det kan vara vinter en månad, i december, då ska de vara snö hela tiden så att man får ha en riktig jul, sen efter nyår så blir det sommar igen, hade inte de varit perfekt så säg?

Igår var de en tur med bilen som gällde, vi skulle inhandla massor med saker.
Vi åkte och bytte älsklingens nya cykel mot en ny då den gamla inte fungerade som den skulle, till Blomsterlandet och köpte massa fina blommor till balkongen som jag planterade igår. Tänkte lägga upp några bilder men jag måste gå och leta efter sladde först.
Sen var vi och köpte glass, älsklingen köpte Mario Car till Wii (vi testade de i natt och de var hur skoj som hellst, en ratt hade man, liksom i luften och den skulle man svänga och ha sig med, haha man såg helskön ut).
Sen blev de handlat mat för att äta tacco, nått som gick fort då vi skulle på kalas till svärmor klockan fem.

De blev inte mycket solning för mig igår helt enkelt men de tar jag igen idag, dessutom blir man glad bara solen lyser :)

Nu sitter jag på balkongen och njuter av den underbara solen, tänkte smita upp till affären och handla lite nybakat bröd som vi kan ha till frukosten senare. Älsklingenn ligger fortfarande och sover och kommer säkert göra ett par timmar till!

Vad hade ni för er igår?

Idag vill jag grilla, spela kubb och umgås, någon som är med mig :)

Kärlek
Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0