080529

God morgon på er, ah eller kanske inte är morgon för er nu.
Jag vakna sju men körde M till jobbet så jag var själv inte på jobbet förrän halvnio. Men men! Skulle hellre legat kvar i sängen ett par timmar och sedan gå ut och sätta mig i solen. Men som sagt aldrig får man som man vill.

Är sjukt trött efter en väldigt rolig kväll igår. Fört blev de BUZZ tävling på jobbet men massa gott att dricka :) Efter de en trevlig stund i taxin, vilken underbar chauför(Stavas??) vi hade :)
På La Terazza fick vi en underbar middag och efterrätt och efter de blev de 5-kamp på Liseberg. Stackars mitt lag, jag var nog sämst på allt tror jag :/ Inte alls bra de där men skoj hade vi ändå :)

Och jag slapp visa leg för en gång skull :) Skönt!

Ne nu ska jag jobba lite!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Linda

Ojdå inge skoj att va så trött..hmm..men de lär de ju va värt om de va en toppenkväll :)

Puss

2008-05-29 @ 10:00:52
URL: http://lendaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0