080504

Hej alla mina underbara!
Vilket väder vi fått, hur skönt som hellst! Idag är det dessutom bara en månad kvar till min födelsedag och då är jag ju såklart extra glad :)

Vad har ni haft för er hela helgen då?

Jag har städat, slängt och hoppat alldeles för mycket :) Nu är det nästan tomt på kontot och hela tre veckor kvar innan lönen kommer. Jaja de får gå helt enkelt, nu behöver jag ju faktiskt inte mer saker på ett tag. De går inte in mer kläder i garderoben nu :)

Utemöbler
Två klänningar
Örhängen
Matta
Kavaj
Jacka
Handdukar
Sängkläder
Mat

Listan kan göras lång :)

Nu får plånboken vila ett tag och det gör den nog gott!

Ny vecka imon vilket innebär jobb, träningar, tvättstuga, mys, fest och god mat :)

Ta hand om er!

Kärlek
Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0