080426

Brukar börja med god morgon men nu har jag vart uppe en stund och inte har de varit en god morgon heller. Solen är någonstans bakom alla moln. Det var kallt när jag gick till bilen. Jag har sovit för lite.
Men nu är jag på jobbet och försöker ta tag i dagens arbete. Går sådär, känns som de alltid tar lite längre tid att komma igång på måndagar.
Idag ska jag till frisören en sväng, de blir tyvärr ingen träning för min del i eftermiddag, mår inte hundra idag så de blir vila istället.

I helgen har jag städat mycket, både nya lägenheten (2 gånger) och den gamla lägenheten. Den ska besiktas imorgon så då måste den ju vara hel och ren.

I lördags kväll var de som sagt inflyttningsfest. De var riktigt trevligt, vi började med kubb och brännboll :)
Efter de var de lite schlager men de var så tråkigt att vi började med Wii tävlingen istället. Mario cart blev de i mängder och Peter stod som slutsegrare i denna tävling. På andra plats kom Lundgren.
De fick varsin fin t-shirt som älsklingen gjort. (Bild kommer upp i eftermiddag).

Mot slutet av kvällen blev jag trött och hängig, jag ber verkligen om ursäkt för detta allihop, inte alls min mening. Nästa gång ska jag skärpa till mig! Men alla hade skoj ändå, de hoppas jag iaf!

Natten slutade runt tre och då somnade vi gott efter en bra kväll.

Tack Johanna för att du kom, verkligen hur skoj som hellst!


Vi hörs kanske under dagen, ta hand om er!


Kärlek


Kommentarer
Postat av: Linda

KLart :D
Vart lite kort och gott ;)

2008-05-26 @ 11:14:00
Postat av: Linda

Tack gullet :)

2008-05-26 @ 11:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0