Tråkigt....

Ja det är precis vad denna bloggen har blivit, tråkig.
Men vad annat kan de blir för det finna ju inga bilder... Skämmas ska jag göra. Fick ju en ny fin kamera i julklapp och hur ofta använder jag den? Jo ibland förstås men jag lägger ju aldrig upp bilder för att jag är så lat när jag kommer hem..

Ska ta och skärpa till mig! Knäppa massor med kort och dem ska ni få se :)

Japp! Börjar med att berätta att jag har idag på mig lite tjockare tights och till de en översize tisha :)
Japp och jag LOVAR att en bild kommer upp i em när jag kommer hem. Då ska ni även få se den vackra figuren som vi fick i förlovningspresent av svärmor och mormor!

Ja nu har jag lovat detta och det ska hållas!

Kommentarer
Postat av: Malin

ja monster kan man kalla dem. Fy åt dem!

2008-06-26 @ 09:16:31
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: Linnéa G.K

Ha en bra dag! :)

2008-06-26 @ 09:48:32
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0