Utmanar...


Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:
1.Hur lång är du? 168 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag är ju stor nu och tror att jag håller på med det jag vill göra.
3. Vad pluggar du? Ingenting för tillfället men skulle vara skoj att ta någon kvällskurs för att se om man skulle klara av att plugga igen.
4. Har du långt hår? Nej inte särskillt, lite längre än axlarna.
5. Vilken hårfärg har du? Brun.
6. Sminkar du dig? Jo de gör jag men de är vädigt skönt att vara osminkad hemma i soffan J
7. Har du haft sex senaste månaden? Absolut!
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Hm få se nu, vita
10. Har du kysst någon idag? Nej tyvärr inte

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Får man fråga en sån dum fråga, båda två är bra på sina olika sätt men jag har blivit pappas tjej med åren som gått.
3. Hur många syskon har du? En underbar syster.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hejdå.
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Kött i soja, mm vad gott.
6. Hur många ställen har du bott på? Fem
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Haha det blir nog mig själv i så fall.
8. Vilken familjemedlem är snällast? Farmor
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Igår var jag och syster på Liseberg och sjöng allsång

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? I fredags

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hos min underbara Ida.
3. Har du kysst nån kompis? Japp.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Jag är tillsammans med min bästa vän.
5. Vem har du varit kompis med längst? Helén, men vi ses nästan aldrig längre tyvärr.
6. Vem känner dig bäst? Michael, Birgitta och min familj
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Några dagar bara...
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej det tror jag faktiskt inte.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej absolut inte, varför skulle jag göra det?

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu? Jeans och topp

2. Har du bytt om idag? Ja det är väl klart, kan ju inte gå med pyjamas till jobbet.
3. Favorittröja? Det blir nog min nya långkofta.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Skjorta
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja väldigt ofta dessutom
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Många gånger.
7. Har du handlat kläder via internet? Japp
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej det är väl ganska onödigt att göra.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha?
Måste bli en klänning eller nått.
10. Vad använder du för skor?
Oj det varierar från allt mellan höga klackar, gympaskor och platta finskor.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Jo men vill inte.
2. Klä dig annorlunda?
Jag klär mig i det jag tycker om sen får människor säga vad de vill.
3. Vara dig själv? Ja det måste man kunna.
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
Jo de är klart, är inte stolt direkt över kroppen men alla ser vi annorlunda ut.
5. Fisa inför din pojk/flickvän?
Vänta nu ett tag, tjejer fiser väl inte?!
6. Pierca dig?
Har hål i öronen. Räknas de?
8. Ha sex på offentlig plats?
Ja absolut
9. Vara omogen? Ja
10. Äta småkryp?
Nej usch!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Heeej gumman!

Nej, är du dålig? Varför?

Jag mår bara bra, lite trött bara men det är som det alltid är :)

Hoppas du mår bättre snart!

Puss och kram

2008-07-15 @ 11:03:48
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: carro

Kul lista, kanske jag gör sen ;)

Stackare, krya på dej!

Idag blir det jobb... va ska du göra då? Vila antar jag? Puss

2008-07-15 @ 11:43:05
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: carro

Tack, han är en blandning mellan lhasa apso och shitzu :)

Ha en bra dag! Och vila ordentligt, så du snart bli frisk! Puss

2008-07-15 @ 12:52:00
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: carro

Låter bra med vila! Ta hand om dej också och sov så sött! puss

2008-07-15 @ 22:26:11
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0