Underbar helg, helt underbar!

Hej och god morgon cupcakes :)

Hur har ni haft det i sommarvärmen? För det har väl varit sol hos er också?

Jag har tillbringat 2½ dag på Tjörn, Kyrkesund tillsammans med mamma, pappa och farmor.
 
Jag har inte behövt tänka på något, inte mat, städ, jobb bara sola och bada. Haft det hur underbart som hellst. Havet måste vara den bästa platsen på jorden, speciellt när det är varmt och man vill svalka sig. Den botade till och med min huvudvärk igår :)

Jag har även tagit långa promenader med min Bamse och vi har badat och kastat snäckskal. Han var för söt när haan jagade dem i vattnet och när de försvann under ytan så förstod han inte först att det sjönk ner på botten. :)
Efter ett tag kom han på det och han ner med hela nosen och ibland även hela huvudet för att leta på botten :) Åh då skulle jag verkligen haft en kamera. Han är helt underbar vår Bamse!


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0