Tordag 31 juli

Hej copcakes!

Idag är det sista dagen i juli, det innebär att det är första augusti imorgon. Vart tog detta året vägen nu då?
Jag tycker att man säger så varje gång åren går fort men jag tror banne mig åren springer förbi mig nu. Jag vill stanna kvar här och nu och inte bli en dag äldre. Eller kanske ett par år till så att jag och min älskling får ha vårt drömbröllop och chansen att skaffa barn. För det är vi faktiskt alldeles för unga för vid 21 års ålder. Även om jag hemskt gärna skulle vilja ha en liten bebbe hos mig nu.

Idag lyser solen och jag sitter fast på jobbet som vanligt. En ganska tråkig dag då det inte finns allt för mycket att göra då inte posten kommit ännu. Har med mig pasta och räksallad till lunch och kanske man skulle ta med sig den ut i solen. Fast vi har inget direkt bra ställe att sitta på :/ Hm vi får se hur jag gör sedan.

I eftermiddag blir det tvätt i tvättstugan som gäller, suck vad tråkigt denna vackra dag men rena kläder måste man ju ha. Får nog tjata på min M att vi ska köpa en tvättmaskin snart.

Vad händer hos er idag?

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0