Onsdag 30 juli

God morgon!

Idga är jag trött. Meningen var att jag skulle ta cykeln till jobbet idag men jag kom inte upp i tid så det fick bli bilen idag också tyvärr. Släppte älsklingen påvägen så han kunde ta bussen till jobbet.

Satt uppe till elva igår och tittade på Beck, älskar de filmerna men man får lida idag när hela kroppen skriker efter sömn. Helt galet att man kan vara såhär seg. Nu längtar jag mer än någonsin efter helgen och semestern som närmar sig om bara 1½ vecka. Jag ska bara ta det lugnt då! Såååå skönt.

Vad händer hos er idag?

För mig blir det nog lite picnic med älskling :)

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jorå de ringer en del, har ju hand om hela v götaland och halland så;)

2008-07-30 @ 08:33:43
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0