Lördag 19 juli


Vi börjar denna dagen med ännu en köttbullemacka :)


Mums


Ida gör sig ännu finare


Påväg in mot stan för dagens shopping


Nu har vi precis gått av bussen och det behövs massor med vatten då det är varmt


Massor med rea inne på Gina


Ännu mer kläder att prova


Fina tjejer


Obligatoriskt att ta kort i provrummet ;)


Ida fixar till håret


En god avnjöts på paprika


En glad och underbar vän!


Jag och min syster


Jag och min älskling


Grillkväll :)


Min fina Ida


Här har vi lite folk på besök


Min underbara Bella


Hon är allt bra snygg min Ida


Två av mina favorittjejer


Älskar dig!


Mitt hjärta smälter ;)


Tillslut gick allihop och vi fick avnjuta massor med godis framför tv:n :)
Mums!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0