Fredag och helg :)

Hej och god morgon sweeties :)
En otroligt bra dag idag eller den kunde varit bättre för jag skulle vara ledig idag egentligen men var tvungen att komma till kontoret och göra färdigt vissa grejer. Men jag ska bara göra det sen bär det av hemåt. Ska städa undan lite fort och sedan njuta av solen så mycket som möjligt :)

I eftermiddag kommer Bella och Johanna på middag och efter det blir det bio :) Som jag längtat!
Tänkte bjuda på kyckling idag men vet inte vad jag ska göra med den :/ Någon som har ett bra tips?`

Vad ska ni hitta på för bus i helgen?

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorogn...HA en skön fredag..hoppas att du får en skön sommar dag..kram på dig

2008-07-04 @ 09:58:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0