Fredag, helg, Ida

God morgon änglar :)

Idag är det fredag, det innebär helg OCH att Ida kommer ner till mig :)
Jäklar vad vi kommer ha det mysigt! Jag längtar som en tok kan jag tala om för er. Vill bara att klockan ska bli nio nu så jag kan styra min bil mot centralen och hämta hem min lilla tösabit :)

Regnet öser ner idag men jag hoppas och ber till gudarna att det ska vara fint i helgen. Vi har ju bestämt att vi ska springa runt på stan imon och det är ju inte alls skoj att göra om det öser ner vatten.
Tror jag ska ta och dansa soldansen här på jobbet nu och så får vi hoppas att Ida tar med sig solen från Stockholm.

Kanske uppdaterar lite om vad som händer i helgen, vi får se vad som hinns med :)

Sjukdomsstatus: Fortfarande fruktansvärd värk i bihålorna och nu har öronen börjat göra ont. Även sjukt trött av pencillinen.

Nog om det!

Vad händer hos er i helgen?

Jag är ledig i tre dagar förresten :) Fredag-måndad. Ida åker inte förrän på tisdag morgon :D

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ida

Idag packar jag med mig solen och kommer ner till dig hjärtat! :) <3

2008-07-18 @ 07:58:26
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0