:D

Gooooood mooooooooooooooooooorgon :)
Vilken härlig dag vi har idag! Det är sol, lönedag, helg och dessutom ska jag sluta tidigt idag för att åka med mamma och pappa till Tjörn. Det ska bli så underbart. Träffa farmor, sola, läsa och bara få ta det lugnt och skönt i en hel helg. Åh vad gott det ska bli. Jag kommer såklart att sakna min prins men han ska ju på kalas idag och resten kommer han förmodligen tillbringa på att plugga inför teoriprovet så jag gör inte mycket nytta hemma i alla fall.

Jag ägnade kvällen igår med att grilla hos familjen, ta en promenad med pappa och Bamse och lägga upp lite bilder från min och Idas underbara helg på bilddagboken.

Jag lovar att inom kort ska ni också få se dem :)

Kameran följer förstås med till landet så jag kan visa hur fint jag har runt omkring mig :)

Vad händer hos er nu när helgen kommer?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Något skoj som sker på din semester? kram på dig

2008-07-25 @ 08:14:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Njut av solen!!

2008-07-25 @ 08:16:46
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0