080708

God morgon molniga dag!
Gissa om jag är trött idag, men får skylla mig själv när jag sitter uppe hela nätterna :)
Igår var en blöt allsång men de var ändå mysigt att vara där med syster! Innan åkte vi en sväng förbi Allums köpcentrum och jag hittade tre klänningar på Gina.
När vi kom hem hälsade jag på farmor som är i stan nu, hon och syster ska åka till Danmark idag, och sedan satte jag mig för att jobba.
Efter de testade jag att göra slutprovet i teorin för B-körkort. Älskling har köpt det för att kunna plugga hemma och jag var ju bara tvungen att testa och se om det satt kvar något. Visst blev jag godkänd men det var inte mer, 53 av 65. 52 är godkänt.


När jag skulle lägga mig så låg det något på kudden, biljetter till Diggiloo ikväll :)
Älskling har köpt biljetter till honom och mig! Det ska bli så himla skoj :)
TACK älskling!
Ni förstår att jag gillar Allsång och sånt eller :) Och jo jag är visst 21 år inte 100 ;)

Så först blir det jobb idag, sedan hem och äta lite och efter de massa sång :)

Snälla fina regn, kom inte ner ikväll!!!

Vad ska ni göra idag?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman!

Man behöver inte vara 100 för att gilla allsång.

Jag gillar oxå allsång, och så ska det låta, och körslaget...ja du vet ju! ;) hihi



PUSS

2008-07-08 @ 09:46:27
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0