080707

Hej mina vänner!
Jag är ledsen för dålig uppdatering men det är mest på jobbet just nu så ni får stå ut. Kommer få jobba hemma på kvällarna också men jag ska försöka att skriva lite iaf :) Så ni inte glömmer av mig!

Dessutom måste jag ju hinna lägga upp alla mina bilder. Har ju både facebook och bilddagboken men de blir liksom aldrig av då det tar så lång tid att lägga upp dem på min bärbara. Och just för tillfället fungerar inte älsklingens dator heller så den kan jag inte heller låna.

Idag ska jag dock sluta lite tidigare då jag ska på allsången med min syster ikväll. Hon börjar jobba på torsdag så kommer inte se henne så mycket sen.

Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Sanna

snygg blogg

2008-07-07 @ 13:17:05
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0