Uppdatering

Hej underbara torsdag!!
Ett tag sen jag skrev ordentligt nu enligt en viss dam *host*Malin*host*
så då tänkte jag göra det nu. :)

Då blir alla nöjda och belåtna!

I veckan har det varit mycket jobb, vilket alltid är skoj eftersom jag trivs bra.
Träning och tandläkarbesök som gick bra.

Har en visdomstand som de antagligen kommer vara tvugna att operera bort. Ska dit snart igen och prata med en av tandläkarna där om hur allt ska gå till och när det sker och så vidare.
Hm inget viktigare information men det är ju det som hänt i veckan.

Vart och gjort en till nyckel förretsen till överlåset. M måste ju ha en också nu när han flyttar in i helgen.
Åh vad jag är lycklig över att detta äntligen ska ske :D
Hans sista dag att dela ut GP var idag så nu kommer vi ÄNTLIGEN få ett normalt liv :)

Har ju vart väldigt torka på lägenheter också men så igår kom det tre erbjudande genom Boplats.se
Haha två i Frölunda och en i Mölndal.
Ska bli spännande att gå och titta på dem.

Hoppas ju mest på den vi ska till ikväll, en stor härlig trea. Det hade vart nått det!

Men ska vl inte förhasta mig för mycket för man blir så besviken sen när man får reda på att det var ett annat par som fick den istället.

I helgen blir det träning på lördag och sen flytt hela dagen med M´s saker och så massa mys på kvällen med god mat, kanske ett glas vin också :)

Sen blir det match mot Alingsås på söndag med tjejerna.

Idag blir det nog också lite mys för att fira att vi slipper GP och att vi flyttar ihop snart :)

Nä nu ska jag jobba lite men vi höra ikväll!!

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad bra! :) Usch vad jobbigt att operara bort en tand! Jag är orolig över att mina visdomständer ska rasa när som helst, men jag hoppas dom håller många år till.

Med mig är det väl rätt bra, fast det finns saker som tynger ner min tillvaro, och det är synd.. Men allt löser sig nog.
Kram!

2008-01-31 @ 13:43:59
URL: http://firstsight.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej snäckan! Hoppas att du har haft en bra dag på jobbet & att du får en bra kväll med massor av mys och pyss...är det nu i helgen som din kille skulle flytta in hos dig? ha det gött..kram kram

2008-01-31 @ 15:00:29
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller tummarna för er att allt går bra och att ni får lägenheten....Hoppas att du får en mysig kväll sen... kram kram

2008-01-31 @ 15:06:12
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: carro

Tack söt!
Kul att ni ska flytta ihop :)
kramrkam

2008-01-31 @ 16:15:58
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: weronica

svar; tack så mycekt :)

2008-01-31 @ 18:31:29
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0