Tvättstugetjuv

Ne nu blir jag faktiskt arg igen!
Kommer ner i tvättstugan för att börja tvätta, bara en kvart försent
och då är det redan någon som har tagit dem.

Så nu tänker jag vara där nere när han/hon kommer och säga till på skarpen!

Behöver också bädda sängen och byta gardiner.
Har fortfarande julgardinerna uppe, lat är ordet för detta.

Allt julpynt är borta men de har suttit kvar.

Sen ska jaf börja med maten också, och allt detta innan handbollen börjar, ojoj!

Kärlek på er
Charlotte


Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken utklassning!! ;) 16 mål! Efter första halvlek tänkte jag att nu är det klart, vi vinner. Men jag vågade inte ta ut nåt i förskott. Ha ha. Hoppas de fortsätter så här!

2008-01-20 @ 21:09:52
URL: http://firstsight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0