Reklam och god natt inlägg...!

God kväll allihop!!

Mår lite bättre just nu :)
Sitter och lyssnar på Tommy Körberg - Fattig Bonddräng
(Jaja jag vet att jag är 20, haha)

På jobbet idag har det varit helt kaos, vet inte hur jag ska få ordning på det imorgon men det måste göras. Imon ska allt vara klart! Suck!

Var inte hemma förrän sju men då var älsklingen med mig så det kändes väldigt skönt.
Han ville att jag skulle göra lite reklam för hans blogg här hos mig så får völ vara snäll för en gång skull och göra det!

Gör ett klick här!

Nu ska jag sova annars blir det svårt att komma upp när klockan ringer sex imorgon bitti =/

Snart kommer jag lilla Anna ;)

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaså? Varför är du så rädd för tandläkaren då? Men behöver du inte gå dit själv nästa gång då?

Men Fattig bonddräng ÄR bra! Fast tycker nog att originalversionen är bäst ändå, men Alfred ;)
Vad är det som händer på jobbet då?
Kram

2008-01-16 @ 23:48:51
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Anna

Ja vi får hoppas på det! Jag längtar tills hon kommer springa in på dagis och typ skita i mig! Då vet jg att hon har kul där! =) Fast då blir jag väl ledsen för det i stället! Haha

2008-01-17 @ 09:28:55
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0