Lördag kväll

Hej mina favoriter!

Nu har jag varit hemma en stund och tagit ett varmt bad och ätit lite mat, kycklinglasange.

Det blev förlust mot Hemsjö, med ett mål. Känns ganska surt.
Vi hade dem i första halvlek men vi orkade helt enkelt inte till slutet.

Mellan träningen och matchen åkte jag en sväng till 421 och detta fick jag med mig hem :)

image188

En MP3, röd såklart - MediaMarkt
Örhängen
Rouge
Lypsyl
Naglar
Rött nagellack
-
 Allt ihop fran underbara H&M

Här ser ni resultatet av det underbart röda lacket



Nu ska jag fortsätta plocka i lägenheten,
för fast man är ensam så tycks man stöka ner en del :)

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: Michael

Älskar dig, fina saker bubban!

2008-01-26 @ 20:13:56
Postat av: Anonym

Godmorgon snäckan! Så fina grejer du har köpt..alltid kul att shoppa..Hoppas att du har haft en bra helg och kommer få en bra och mysig söndag..ska jobba om några timmar...mindre skoj men det är inte så ofta man jobbar denna dag...Ha det gött kram kram

2008-01-27 @ 11:03:12
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0