God förmiddag!

Nu har jag verkligen varit duktig här på jobbet :)

Var här runt halv åtta och detta har jag hunnit med:

* Vattnat blommor
*Tagit bort ljusstaken
* Sorterat en hel låda med material från en kund
* Sorterat allt annat material som har legat och väntat på mig hela veckan
* Sorterat massa gammalt papper
* Satt in papper i pärmar
* Ordnat med kuvert så det finns där det ska vara
* Städat ordning på mitt kontor
* Skrivit upp ordentligt vilka kunder som jag fått material av från December

Nu ska jag sätta igång och stansa lite innan jag börjar att sortera en ny hög med fakturor.

Nästa moms ska vara klar redan nästa vecka, den 25 Januari. Ojoj nu måste Charlotte sätta fart :)

Ta hand om er!

Kärlek
Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0