God morgon tisdag...

Sådär nu verkar det ju fungera att blogga igen, imorse när jag kom till jobbet gick det inte alls...

God morgon mina fina läsare!

Svart, mulet, regningt och tråkigt väder här i Göteborg idag. Var man trött innan så blir det inte bättre när man tittar ut genom fönstret. Julfeelingen är som bortblåst. Tänk att det bara är tre veckor kvar till den underbara högtiden.

Igår tvättades det, hatar att ha den tidiga tiden på eftermiddagen för tvätten hinner inte bli torr då så nu hänger och ligger de tvätt i hela lägenheten. Får ta reda på det när jag kommer hem.

Träning ikväll men ska försöka få tag i någon som kan ta hand om den då jag fortfarande är hängig. Borde verkligen vara hemma och vila upp mig. Jag måste sluta vara så envis. Måste lyssna på min kropp. Aja bäst att fortsätta här så man blir klar.

Skulle behöva åka och kolla om de fått in älsklingens present idag men får se om jag orkar det.

Vad gör ni idag?

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0