Back in business :)

Hej mina vänner!
Idag är det måndag och jag är tillbaka på jobbet. Jag trodde att det skulle vara jobbigt, jag har ju ändå vart ledig i tio dagar nu men det känns bra. Skoj att träffa arbetskamraterna igen och att ha mycket att glra :)

Känns bra att sitta här och knappa på tangenterna igen och med detta innebär det ju att jag kanske kommer in på bloggen och uppdaterar lite mer :) Nu blev ni glada va?!

Julen har vart underbar och tomten tyckte jag hade vart snäll i år för massor med klappar blev det.

Igår var jag och syster på mellandagsrean i stan och fick med oss hem en hel del :) Kul!

Får redovisa vad ikväll!

Utanför fönstret är det massor med frost på träden och det ser fint och rofyllt ut. Ska vi äntligen få lite vinter?

Happy måndag...

Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman! Tillbaka på jobbet ser jag. Jag sitter med på jobbet o har inte alls roligt. Finns ingenting att göra. Har uppdaterat bloggen lite med bilder från luciafirandet i skolan. Check out! Puss

2008-12-29 @ 11:06:54
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Ahh tack. Ska föröska bli frisk till nyår... då blir de nog festande o så. Men annars ska ja nog bara bli frisk. själv da? Tillbaka på jobbet ida? skulle inte du vara ledig till januari? kram kram

2008-12-29 @ 12:10:10
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Malin

Julen var bra, var ju i Idre..Ja handbollen drar igång i dag igen. Men har fortfarande ont i ryggen så får se hur det går. Känner mig hel kass i hela kroppen, inte alls sugen dvs. eller hur var vårt luciatåg grymt=) Puss

2008-12-29 @ 12:41:53
URL: http://maaaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0