18 december - Ida kommer idag :)

God morgon mina vänner!
Klockan är halv åtta ungefär och jag är på jobbet. Utanför är det kolsvart. Men tycker det är ganska mysigt trots allt, ljusstaken lyser så fint i fönstret och jag lyssnar på ljuvlig julmusik :) Nu längtar jag minsann till jul, känner lite julkänsla. Speciellt när jag är hemma och ligger och tittar på vår finfina gran. Och nu ska jag vara ledig i tio dagar från och med imorgon. Ska bara ta det lugnt och koppla av riktigt mycket.

Ikväll kommer min underbara Ida, Äntligen! Som jag väntat och längtat men nu är dagen äntligen här.
Hoppas hon hinner klart med allt på jobbet bara så hon inte känner sig stressad här nere.

Imorgon blir det spring på stan och Liseberg.

Det blev tyvärr inget Liseberg med älskling igår för det började regna, då är det inget skoj. Det ska ju vara kallt och helllst lite frost :) Men men... Vi åt räkbaguette och mös hela kvällen istället. Innan jag hämtade honom så var jag en sväng förbi min fina Johanna och fikade med mjuk pepparkaka och julmust :) Gav henne presenten också då hon fyllde i måndags, ett par silver örhängen som såg ut som löv, och hon blev nöjd, hoppas jag i alla fall :) Hon sa det!

Nu ska jag jobba på ett par timmar så kanske jag kan gå hem lite tidigare idag, hoppas!

I eftermiddag blir det julavslutning med mina tjejer i handbollen :) Vi ska spela lite och äta bullar.
Ska bli ganska skönt med ett uppehåll. Tror vi alla behöver vara ifrån varandra ett tag. Men nästa år tar vi minsann nya tag :)

Vad ska ni hitta på för bus idag?

Dagar kvar till julafton: 6

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Toni - Kaffetanten personifierad

Hallå där! Harni regn hos er? Men gud va trist och tråkigt... Hoppas det blir bättre snart;)

2008-12-18 @ 11:26:44
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas du får en übermysig helg med din vän =)) Pussokram

2008-12-18 @ 16:13:00
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas du får det skoj med Ida, själv ska jag bara ta det lugnt!

2008-12-19 @ 16:13:50
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/
Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-12-20 @ 10:32:57
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0