Update

Hej alla fina och glada :)
Nu är jag tillbaka i bloogvärlden igen, iaf lite halvt.
Det är mycket som händer nu, vi har ju som sagt fått nya lägenheten nu och många projekt håller vi på med där.
Vi har målat klart sovrum, vardagsrum och halva arbetsrummet.
Hallen har vi kvar.

Sovrummet är färdigt med alla möbler och vi sov där första natten idag :) Mysigt med ett eget sovrum! Slippa sova i vardagsrummet i en liten etta.

I vardagsrummet står alla flyttkartonger men vi har lyckats tömma hälften ungefär. Resten ska in i arbetsrummet men eftersom de inte är färdigt kan vi inte bära in något där ännu. Sen är det massor som ska ner i källaren så de får vi nog ta tag i idag.

Dessutom ska jag hinna med detta:
Jobba
Lämna tillbaka flyttnycklarna till Familjebostäder
Åka till IKEA
Gå till Teliabutiken och begära flyttning av hemtelefonen
Åka upp till gamla lägenheten och hämta det sista där + att jag måste tömma kyl och frys på mat.
Slänga massa soppor
Göra ordning köket så man kommer in där
Måla klart arbetsrummet
Planera en träning
Hämta biljetterna till Stockholm

Kan inte detta dygnet få några fler timmar, vet inte hur jag ska hinna med allt idag :/ Suck!! Hoppas min älskade far kan följa med och hjälpa mig!

Vill tacka mina underbara föräldrar för att ni ställt upp så mycket i veckan, utan er hade vi aldrig kommit såhär långt med all målning!! TAck, ni är guld värda!

Sen vill jag även tacka M´s pappa och sambo för att de kom till Göteborg med en lastbil så vi kunde flytta alla saker igår. Även tacka M´s mamma, mormor och bror som hjälpte till att bära. Tack!

Sen vill jag tacka min underbart fina sambo, du är det absolut bästa som finns!!!
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon tjejen! Hoppas att du får en bra start på denna vecka..kommer något skoj att ske i veckan? kram kram

2008-04-14 @ 10:58:18
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag ska jobba så det är det som är inplanerat sen fyller jag år på söndag så det blir mera fest för våran del till helgen...HA en skön måndag..kram kram

2008-04-14 @ 11:23:29
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Man tackar..ha en skön dag...kram kram

2008-04-14 @ 12:00:29
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0