Färg färg färg ??!

image336

Nu blir de hemgång från jobbet för idag, nästan färdig med alla mina momsar nu :)
Åh vad jag är bra!

Nu ska vi och välja färger, ett lite svårare jobb men de ska nog gå bra de också!! Fondvägg ska de vara iaf :) Love it!

Sen blir de till nya lägenheten för att fixa och dona :) Efter de blir de hem och packa, skriva utvädering och svara på frågor om helgens utbildning. Sen blir det att planera en träning också. Mycket att göra idag så de blir en sen kväll/natt känner jag. Men har så mycket adrenalin nu så de går nog inte att sova ändå :)

Sen är de sol ute också så en promenad med min käreste skulle inte sitta fel :)

Ta hand om er, nu åker jag :)

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: N

Fondväggar är så fint :D

2008-04-07 @ 17:18:34
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: Malin

Jo jag vet fick ett sms av maria.Kursen är kl 18-20.30. Vi har fått ett mail nu med men har inte läst det än för kan inte det på enna datorn.

2008-04-07 @ 19:48:21
URL: http://maaaling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0