21.30

God kväll på er alla goa och glada :)

Nu ligger jag i sängen för att planera träning, skriva en utvärdering och svara på frågor från utbildningen vi gick i helgen.
Jag har precis packat en massa kartonger och resväskor och ätit god mat, kina blev de då vi inte orkade ställa oss med mat när vi kom hem.
Har varit på Colorama och hämtat massa färg och annat tillbehör för förarbetet :)
Tänker inte avslöja några färger ännu, lite spännande måste de vara, ni får gärna gissa om ni vill ;)
Kan säga så mycket som att de blir fondvägg i både sovrum och vardagsrum :)

Älsklingen fick helt själv välja färg för de lilla rummet då de ska bli ett arbetsrum för honom, han ville ha orange från början men jag fick stoppat honom :)

Nä nu måste jag sätta igång så jag hinner sova lite också :)

Kärlek
Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0