080429

image349

Morning Sunshines!

Oj vad solen lyser idag, så härligt, så skönt, så varmt :) Jag vill inte sitta inne på kontoret hela dagen, vill vara ute och få färg på näsan.
Om jag önskar mig tillräckligt mycket ut i solen, tror ni att jag kommer dit då?

Idag känner jag mig shoppingsugen! Men de blir inget med de, först ska alla räkningar betalas och sen måste jag spara en peng, sen får vi se :)

Jag har bestämt att jag vill vara ledig på fredag, plocka hemma så att de blir klart :) Sen vill jag gå på dejt med älsklingen, de var väldigt längesen nu!

Nu måste jag sätta fart här!

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: carro

Jaa jag förstår dej verkligen... Min farmor dog när jag var 13-14, men kände henne knappt.. Men vågar inte tänka på den dagen nån går bort som står mig nära... Underbart när solen lyser! Ha en fin dag! kram

2008-04-29 @ 10:11:21
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Ida

Ska ni dejta!? Det lät mysigt, ska ni hitta på då da?? Bio eller restaurang? Kanske både och! :P

Visst är det så att det är skönt när solen skiner, OM man är där! Och jag tror att om du vill tillräckligt mycket så kommer du ut i solen! :)

Kärlek

2008-04-29 @ 10:33:36
URL: http://wiberg.blogg.se
Postat av: carro

Nee usch
de vill man inte tänka på :/
Usch tråkigt att sitta inne när solen lyser, men jag hinner inte heller vara ute så mkt idag :/
Men är du ledig nu vid valborg då?
kramkram

2008-04-29 @ 11:17:07
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0