080428

Hej hej!
Idag är jag trött, kan knappt sitta rakt här på jobbet. Dessutom har jag århundradets mensvärk!
Någon som har tips så att jag kan lindra denna olidliga smärta?

Vi kom i sång sent igår kväll, var inte hemma förtän efter elva. Det var flytt med svärmor, tvätt (MASSOR), storhandla mat, plocka upp tvätten, hänga upp de som inte hunnit torka, lägga in all mat. Suck!

I helgen har de dessutom varit massor med handboll, massor utav spel på lördag förmiddag och på kvällen blev det fest tillsammans med alla ledare och andra inblandade i Sport :) Riktigt skoj!
Fick ett erbjudande om att börja spela i B-laget, de är lite med folk nu tydligen så de ska jag nog göra. Så otroligt vad man saknar handbollen! Frågan är bara hur jag ska kunna träna mina f96-97 och själv spela?
Vi får se hur de går till hösten.

I fredags var jag och älsklingen på IKEA och därifrån kommer man aldrig tomhänt :)
En ny byrå, lampor, blommor och massa annat smått och gått blev de, dessutom tog vi varsin korv efter. Det måste man ha när man varit på IKEA, mums!

Nu är det snart fika här på jobbet och efter de ska jag sätta fart med allt jobb!

Ta hand om er!

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan hinna o spela mad b-laget, det verkar som att de ska träna 1 gång och sedan kanske en gång med a-laget. Själv har jag svårt att välja hur jag ska göra. Antingen träna 5ggr i veckan som är föööör mycket eller med b-laget som e för lite.

2008-04-28 @ 10:14:52
URL: http://maaaling.blogg.se
Postat av: Malin

Denna veckan e jätte stressig så det hinner jag nog inte. Massa att göra hemma nu och innan försäsongen börjar msåte jag gymma och springa långt annars kommer jag dö den 5 maj. Kommer ha 4 fyspass i veckan och ett handbollspass. =S

2008-04-28 @ 10:58:37
URL: http://maaaling.blogg.se
Postat av: Ida

Jaa, tänk att tiden gick så nedrans fort! :/
Saknar dig med, vi hade ju en toppenhelg du och jag. Och Mattias var ´nöjd han med fast han inte var så himla delaktig ;)

Puss

2008-04-28 @ 12:10:02
URL: http://wiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0