080421

Jag vill åka hem nu, de är så mycket hemma som måste fixas, allt ska vara klart denna veckan har vi bestämt.
För nästa vecka kommer vår efterlängtade soffa och i helgen ska vi hjälpa M´s mamma att flytta.
Sen har är de handbollensdag med hela Sport också på lördag + fest på kvällen men har inte bestämt mig om jag har tid att gå ännu.

På onsdag ska jag och Malin på ännu en kurs, en skadekurs.
Och imon är de träning med tjejerna igen.

Oj lika mycket att göra denna veckan alltså, kan de inte ta slut för ett litet tag bara, jag orkar inte ha så mycket hela tiden. Vill bara ligga ner och ta de lugnt, slippa alla krav som ska göras.

Aja har ju haft en väldigt fin helg iaf. Haha kommer nog aldrig sluta nämna min Stockholmshelg med Ida, eller jo de får jag nog försöka med för annars kankse ni tröttnar på mig :)

Kommentarer
Postat av: carro

Jaa har haft en härlig dag, solat hela dagen :)
Hur är allt med dej då?
kramkram

2008-04-21 @ 16:37:04
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Ida

Jag kommer ALDRIG tröttna på dig! Så det så! ;)

Kärlek

2008-04-22 @ 07:56:37
URL: http://wiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0