080420

God morgon alla mina underbara!!
Nu står min lilla Ida och diskar, hon är så duktig hon :)
Själv sitter jag här. Lite trött men man ska ta vara på dagen när man är i storstaden så då kan man inte sova bort dagen.

Idag blir de långpromenad, sätta ner Idas lökar i jorden och massor med mys och film.
Åker hem imorgon klockan 06, usch denna helgen har gått alldeles för fort!! Men de är väl så när man har grymt skoj liksom! :)

Idag är det förresten min och M´s dag, 16 månader! Jag älskar dig min prins!

Han kommer hem ikväll, jag imon bitti, men vi ses inte förrän på kvällskvisten då båda ska jobba länge!

Ta hand om er!

Nu ska jag ut i det otroligt vackra vädret :)

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA en skön söndag tjejen! Nu är det verkligen vår känslor för det är så underbart väder...:) kram kram

2008-04-20 @ 11:43:12
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Man tackar...perfekt dag att fylla år på :) ha en skön kväll...kram kram

2008-04-20 @ 19:27:31
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0