080419

Hej :)

Nu står Ida och sminkar sig, jag är klar och sitter är =) Får vänta på henne som vanligt ;) Haha alltid hon som ska vara sist, skönt att slippa den rollen!

Igår fick jag se massor av Stockholm och vi sprang in och ut i hundratals affärer, hur skoj som hellst var det!
Jag har hittat en själsfrände i Ida, hon ä precis som jag och åh vad jag tycker om henne!

Blir många Stockholmsresor fram över känns de som :) Om hon orkar med mig förstås, haha!!

Igår kväll blev de massa vin och plockmat, nu ska vi snart ge oss ut på äventyr igen.
Efter de blir de långpromenad och ikväll blir de Körslaget och massor med film :)
Vill inte åka hem igen, eller jag saknar ju min prins massor men han får gärna komma upp hit. Kan tänka mig att bo här ute på landet, Värmdö rättare sagt. Fast kommer nog sakna Göteborg för mycket, speciellt jobbet, de är underbara :) Fast de här de här i Solna också, goingar.
Annelis mage var så mysig (hon är gravid), vi vill också de nu :) Hihi!

Ta hand om er för nu ska jag ut och se om jag hittar nått mer att shoppa :)

Och ni ska veta de att Ida har VERKLIGEN svart bälte i shopping!!!!

Kärlek
Charlotte

P.S De kommer upp massor med bilder senare, hur sjuka som hellst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0