080403

Hej och god morgon!
Om man kan säga det nu? har helt glömt bort att skriva här idag.
Mycket på jobbet och jag var inte här förrän klockan nio då vi hade besiktning av nya lägenheten och låsbyte i morse. De gick bra och vi kommer få färg/tapeter till vardagsrum, sovrum OCH de lilla rummet :) Glad!

Sen får vi se om de kanske räcker till hallen också för där är de inte heller så fint.
Men de löser dig!

Jag älskar vår lägenhet, vill få ordning på en gång men de hinns inte med nu när man jobbar så mycket. Suck!

Vill ha semester nu och göra allt på en gång :)

Vad gör ni idag?

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: ida

Var ni tvungna att byta lås..?

2008-04-03 @ 11:35:33
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: ida

Jaså? Det gör de inte här vad jag vet. Här litar vi på varandra ;)
Nej men det är ju bra det, ifall nån skulle ha tagit kopia på nyckeln och sen går in och snokar/stjäl..

2008-04-03 @ 11:40:45
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Jag minns när jag och Mattias flyttade till Skellefteå, då bytte de ju inte lås. Och jag tänkte, tänk om förra ägaren har tagit kopia på nyckeln och så kommer han tillbaka när vi inte är hemma eller när jag är ensam..!! Men det hände ju aldrig nåt ;)

Bytte ju inte lås nu heller, men nu övertog vi ju lägenheten från Mattias bror så det känns ganska tryggt ;)

2008-04-03 @ 11:53:23
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0