Lördag och vad gör jag, ligger i sängen och är fortfarande sjuk, Suck!

Hej mina fina bloggvänner!!

Tack för att ni inte glömt bort mig nu när jag inte orkat skriva mycket.
Idag är det lördag och jag är fortfarande ganska trött, ligger och tittar på gamla avsnitt av Doobidoo, haha.
Har början på lite ångest nu faktiskt, det är ju farsdag imorgon och jag har ännu inte köpt något.
Och idag orkar jag nog inte heller gå ut =( Fortfarande lite feber och ont i halsen.
Och skicka syrran att köpa något är ju också uteslutet, hon vill ju aldrig hjälpa till =( I alla fall inte för mig.

Sugen på godis är jag också så de är ju bra att jag är sjuk och inte kommer till affären.

Vad ska ni göra denna lördag?
Vad har ni för väder?

Lite frågor för att ni ska kunna skriva några rader till mig som jag kan svara på. Är så tråkigt att ligga hemma sjuk och ensam =(

Åh önskar jag hade lite vänner som kunde ringa ibland.
- Nej Charlotte, sluta tycka synd om dig själv!

Aja, önskar Ebba och Ida bodde närmre, båda finns i Stockholm nu, Ebba snart i USA!! Usch vad jag saknar er!!

Lite extra Kärlek till er,
Charlotte

Kommentarer
Postat av: carro

Åå vad du är snäll, tack! Usch tråkigt att ligga sjuk du.. Jag vakna nyss efter en utekväll.. o om nåra timmar börjar nästa förfest, haha! Inget jag är sugen på nu direkt.. men blir säkert det senare! Krya på dej och ha en skön dag! kram

2007-11-10 @ 11:14:02
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0