Har det snöat hos dig? Inte i Göteborg ännu...

Nu är jag hemma från jobbet eller har varit det en stund med har suttit och pratat med mamma .
Det blir ingen träning idag med mina tjejer, har troligen åkt på en ordentlig magkatarr igen så har jätteont i magen och under dagen på jobbet har jag spytt en del. Känner mig alldeles matt just nu. Hemma och vila istället så kanske jag kan träna dem på lördag igen...?

Nu tänkte jag bara lägga mig framför tv:n en stund och vänta på att DH ska börja, det är ju tisdag idag :) Måste sova tidigt också så jag okrar med jobbet imon, känns inte som jag hunnit med så mycket som jag ska ha gjort :( Suck!!
Får skärpa mig nu men de är svårt när kroppen inete vill.

Vad har ni gjort idag?!

På många håll i Sverige har det snöat idag, har det gjort det hos dig?!

Jag vill ha en ny kamera nu så jag kan ta kort igen :(

Nu ska jag skriva ett långt meddelande till min lilla Ida :)

Vi hörs senare!!

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: carro

Kul med ny kamera! Krya på dej du med tjejen! kram

2007-11-13 @ 17:44:24
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Ida

Ja gör det du med! Jag brukar förvisso alltid bli besviken på luciatåget på teve och klaga på att lucian aldrig sjunger, eller att de ser så sura ut, eller att de inte sjunger tillräckligt bra... :P MEN, det är ändå hur mysigt som helst att lägga sig med täcke i soffan och äta lussekatt och dricka choklad :)
Har precis hängt tvätt och tänkte träna nu, men jag har ångrat mig. Har verkligen ingen lust längre, och tränar jag då blir det ju bara halvhjärtat. Dessutom har jag ändå käkat karra, så dagen är ju ändå förstörd :P
vad gör du själv? Kram

2007-11-13 @ 17:54:28
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0