Grey´s snart :)

Nu har älsklingen varit här och vi har hunnit äta middag (pytt i panna, hm får man kalla de middag) och myst massor. Kändes underbart att träffa honom igen, blir ju tyvärr inte alls så mycket nu när vi bor så långt ifrån varandra :(

Men snart börjar mitt favorit program på 5:an, Grey´s Anatomy, så då får jag annat att tänka på :) Skönt!

Letar lägenheter som en tok också, någon som har ett förslag på hur jag kan få en fortare?
Hjälp!

Ha en fin kväll, får se om jag kommer tillbaka sen.

Och du, du är i alla fall söt när du försöker båssa!! ;)

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe.. Tack! Det blir nog ett par inlägg i kväll.. =)

2007-11-07 @ 20:51:11
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0