God kväll

Hej allihop!
Nu är jag tillbaka, har varit väldigt dåligt på att uppdatera idag men varit mycket på jobbet och den har M varit här ikväll och jag vill ge honom all min tid när han är här.
Nu har han åkt hem igen =( Så tråkigt att vi inte kan bo ihop pga hans jobb!!

Men han pratade om att säga upp sig från GP idag, han håller på att gå in i väggen. Det är fruktansvärt att se någon man älskar så mycket må så dåligt.

Till middag blev det pasta carbonara, mums.

Nu när M har gått så tänkte jag ta lite kort men då visar det sig att kameran har lagt av igen, och denna gång är det INTE batterierna. Så nu önskar jag mig en ny av M :) Får se vad jultomten kommer med.

Imon är det tillbaka till flickorna och träna dem, sen ska jag hem till mor min och bara prata av mig lite.

Onsdag blir det hem och städa och sätta upp nya gardiner =)

Torsdag är det tvättdags.

Fredag blir det mys med M

Lördag träning och kvällen är ännu oklar.

Söndagen är helt ledig så då får jag göra vad jag vill :) Några tips?

Vad ska ni göra i veckan?!

Nä nu ska jag faktiskt ta mig ett bad, ska bli skönt!!

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, ett bad är du värd! =)

2007-11-12 @ 20:29:47
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Ida

Haha ja men jag har ju varit ledig idag, och har inte haft annat att göra. Då bloggar jag för fulla muggar istället. Behöver inte ha nåt vettigt att skriva om heller ;) Haha hörde t.o.m att jag kommit med på mest aktiva-listan och mkt riktigt! :P Men imorrn jobbar jag igen, så då blir det nog ganska dött här..

Låter härligt med bad hördu! :)
Kram

2007-11-12 @ 20:48:55
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Anna

Ja då, jag har haft en bra dag.. =) Du då? Kram kram

2007-11-12 @ 20:50:52
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0