Otrolig kväll - 4/5 2007

Okej nu tänkte jag berätta om hemligheten i fredags =)

Jag och Jessika hade planerat en överraskningsfest till min goa kusin Maria. Vi skulle träffas och handla i Kållekärr klockan halv sex men det blev inte förrän efter sex eftersom det var så himla mycket köer ut till Tjörn.
Men vi tog oss fram och handlade massa snacks och dyligt och sen var det hem till huset för att fixa ordning.
Min farbror hade lurat iväg Maria ut på en övningskörning tur och vi hade huset för oss själva =) Men det var bara det att jag var tvungen att springa upp till farmor (som bor bara några hundra meter därifrån) och äta lite mat.

När jag och älsklingen satt och åt som bäst så ringde syster (som var och hjälpte Jessika att dekorera) och sa att Maria kommit hem. HJÄLP! Men de lurade iväg henne upp i duschen (tyvärr, vi tyckte hon kunde kommit in svettig och go) och ner kom jag springande och hjälpte till att fixa det sista!!

Sen samlade vi alla kompisar i uterummet och gick upp i rummet och satte på Maria ögonbindel och ledde henne sedan ner för trappan och ut till allihopa!! Hon blev hur glad som hellst  och överraskad trots hon misstänkte något!

Sedan var det kubb som gällde!
       
 

Lite övriga bilder från en otroligt minnesvärd kväll!
                


image68

Grattis på 20-årsdagen gumman!!

Allt för denna gång,
over and out

C

Kommentarer
Postat av: Cassie

Haha, roliga bilder (;

2007-05-08 @ 18:47:50
URL: http://blonde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0